Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


پست ثابت

بنر وبلاگ

سلااااااااااااااااام به همه ی دوستانی که اومدن دارن وب منو همچین یه نگاهی میندازن و میخوان سریع فرار کنن!

 

من حانیه (جون) معروف به هانی یکی از عاشقان و دلباختگان دابل اس بیدم!(همسر هیونگ جون عزیزم!)

 

من و هووهای عزیزم و زن داداشای گرامی میخوایم بیایم اینجا وهممون باهم داد بزنیم

We Love Ss501 Forever

 

پس همه پیش به سوی عضویت

آها راستی اینم ایمیل منه

HaniJix@yahoo.com


بچه هایی که میخوان داستان بذارن باید یوزرنیم و پسووردی که میخوان داشته باشن رو به من بدن تا واسشون پنل بسازم

اونایی که عضو میشن هر چیزی میتونن بذارن به غیر از داستان(مثل عکس، کلیپ،خبر جدید و...)



نظرات شما عزیزان:

anisa
ساعت22:36---5 فروردين 1392
سلام من انیسام البته از اسم بالا معلومه ولی حاخوب بگذریم من میخام اینجا نویسنده بشم باید چی کا کنم البته داستانم نصفس ولی به نظر خودم بدک نیس لونم برای شروع.
ولی من ایمیل ندارم چون فعلا یاهو هنگیده و ایمیل قبلیمم پاک شده پس میخام تو پست جابمو بدی مرسی عزیزم


فاطمه
ساعت2:03---29 دی 1391
واو اونی چه وبلاگ باحالی داری به منم سربزن خوشحال میشم منتظرتما بوس بوس

دونگ هوا
ساعت14:42---18 آذر 1391
سلام از بابام پرسیدم گفت اون چیزایی که تو گفتی من هم دارم فقط لازمه اونا دروستشون کنم خوب فقط باید بهم یادبدی باشه عزیزم
تازه اسم فارسیه داستانت چیه تا بریم بخونیمو نظر بذاریم اینو هم بهم بگو


دونگ هوا
ساعت14:02---18 آذر 1391
سلام هانی جون اسم خواهر من هم هانی هستش خیلی خوش حال شدم ک با تو اشنا شدم
ببخش من اصلا اون چیزایی رو هم که گفتیو متوجه نشدم میشه بیشترراهنماییم کنی خیلی ممنون میشم. میشه به ایمیلم بفرستی
اخه من هم میخوام مث شما اپ کنم منم عاشق این هیونگ ناناسیم
گومووو


Hani_Hyungi
ساعت13:10---5 مرداد 1391
دوستانی که اینجا نظر میذارین
لطفا به وب جدید من بیاین
http://Hani501.mihanblog.com/
من دیگه اینجا نمیام.
لوکس بلاگ مشکل پیدا کرده نمیتونم وارد مدیریت بشم
عزیزانی که گفتین وبم مسخره س.نظر لطفتونه.باید این نظرا باشه تا آدم یه فکری به حال خودش بکنه دیگه!
اون دوست عزیزی که راجع به وبلاگ داداشم گفتی
خیلی وقته بهش سر نمیزنیم
ولی مرسی که گفتی
حتما میرم جوابشونو میدم


T.O.P
ساعت20:01---27 تير 1391
من لینکت کردم .........توام لطفا منو بلینک

به تو چه
ساعت12:01---20 تير 1391
ای بابا این چه وبلاگ مسخره ای که داری

برو بابا
ساعت9:10---18 تير 1391
خیلی وبلاگت مسخره هست

یه ادم ناراحت
ساعت22:18---15 تير 1391
با سلام راستشو بخواین من در اصل از طریق وبلاگ برادرتون باهاتون اشنا شدم.خیلی به برادر 8 سالتون حرف های ناراحت کننده ای می زنند.لطفا با من هم دردی کنید

قرو قاطی
ساعت12:11---1 خرداد 1391
سلام وب جالب داری

وقت کردی ب منم سر بزن


پاسخ:سلام مرسی! باشه حتما!


kim kyuna
ساعت22:52---19 فروردين 1391
هی حانییییییییییییی قهرم باهات

مگه قرار نبود هروقت گذاشتی خبرم کنی؟

پاسخ: ااااا یعنی چه؟ من باید باهات قهر کنم! ای بابا! باشه عزیزم خبرت میکنم! :)


ya30
ساعت10:59---12 اسفند 1390
tafalod tafalod tafalodet mofalak

mofalak mofalak tafalodet mofalak
پاسخ:آخی عزیزم فدات شم ک انقد ب فکرمی! مرسییییییییییی آجییییییییییییییییییییی جوووووووووووونممممممممممممممممم!!


روژان یونگی
ساعت10:47---12 اسفند 1390
سلام گلم.من روژان یونگی هستم.

خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.

من وبلاگتو خیلییییییییی میدوستم

وبلاگ منو با عنوان: house of korea بلینک

هر موقع لینکیدی یه نظر تو پست ثابتم بذار.میسیییییییی

ممنون از زحماتت.دوستت دارم
پاسخ:سلام عجیجم.مرسی آجی! منم خوشحال میشم گلم الان میلینکمت


mahsa.sari
ساعت15:21---29 بهمن 1390
hحاني هر چي تلاش ميكنم نميتونم بهت چيزي نگم گااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااو
پاسخ:خو د تی بی شو عور ع و ضی!


کوروش
ساعت2:01---14 بهمن 1390



روشی جدید برای افزایش پیچ رنک در گوگل و الکسا کاملا رایگان

صدرصد واقعی و رایگان

در این پست دو تا سایت یکی ایرانی و دیگری خارجی میباشد که برای بازدید از ایران و کشورهای خارجی و افزایش عالی پیچ رنک در گوگل میتونید در هر دوش ثبت نام کنید و رتبه عالی در الکسا و گوگل کسب کنید .

سایت ایرانی

http://www.persian111.com/?rid=1548645729



سایت خارجی

http://www.freeviral.com/?r=388012

روش ثبت نام در هر دو یکی است اول تو سایت ایرانی ثبت نام کنید بعد تو سایت خارجی دقیقا مثل سایت ایرانیه تو ثبت نام کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: شنبه 28 آبان 1398برچسب:دابل اس,وبلاگ طرفدارن دابل اس,Ss501, | موضوع: <-PostCategory-> |